АКТУАЛЬНЫЯ ТЭМЫ: Выбары-2019 Змена ўраду Атака на СМІ Мінздраў: карупцыя Курапаты Пенсійная рэформа Забойства Паўла Шарамета

Чарговая прапанова віцэ-прэм'ера Жарко: за адмену ўступных экзаменаў у 5-я класы гімназій

Чарговая прапанова віцэ-прэм'ера Жарко: за адмену ўступных экзаменаў у 5-я класы гімназій
07.10.2017
Гэта прагучала на сустрэчы з прадстаўнікамі адукацыі.

У Міністэрстве адукацыі з удзелам віцэ-прэм'ера, міністра адукацыі Ігара Карпенкі, прадстаўнікоў абласных упраўленняў адукацыі, дырэктараў школ і гімназій рэспублікі абмяркоўваліся механізмы рэалізацыі канцэпцыі развіцця сістэмы агульнай сярэдняй адукацыі на бліжэйшы час, паведамляе БЕЛТА.

 

У прыватнасці, разглядалася пытанне аб адмене ўступных экзаменаў у 5-я класы гімназій, аб працоўным і профільным навучанні, аб незалежным экзамене за курс базавай школы.

«Неабходна ўсім разам абмеркаваць, а потым выразна адпрацаваць усе пазіцыі па гэтых пытаннях, — адзначыў Васіль Жарко. — Сёння дзеці, якія паступаюць пасля чацвёртага класа ў гімназіі, атрымліваюць стрэс і не разумеюць, навошта ім гэта трэба. Я лічу, што дзеці павінны мець роўныя ўмовы для атрымання адукацыі. Для агульнай сярэдняй адукацыі таксама актуальная праблема недастатковага працоўнага выхавання. Гэтыя пытанні не павінны выпадаць з поля гледжання бацькоў і педагогаў».

 

Па словах віцэ-прэм'ера, ўрокі працы патрэбныя ў школе.

«У наш час пры школах былі вучэбна-вытворчыя камбінаты. Мы з задавальненнем хадзілі і атрымлівалі рабочую прафесію. Працоўнае навучанне спрыяе фармаванню навыкаў і ўменняў, неабходных ў дарослым жыцці, выхоўвае павагу да людзей рабочых прафесій. Павінна быць ўсебаковае развіццё дзіцяці, і працоўнае выхаванне - адзін з элементаў адукацыйнага працэсу», — падкрэсліў ён.

 

Якасць адукацыі, на думку Ігара Карпенкі, не павінна вымярацца вынікамі ЦТ або «запаветным месцам у гімназіі». Яна павінна ацэньвацца па ўзроўні індывідуальнага і сацыяльнага развіцця кожнага вучня. Трэба адкарэктаваць структуру сістэмы адукацыі. Як від установы гімназія захаваецца.

 

 «Яна будзе рэалізоўваць праграму пачатковай, базавай і агульнай сярэдняй адукацыі, пры гэтым аб павышаным узроўні мы павінны весці размову ў дачыненні да 10-11 класах», — мяркуе Ігар Карпенка. Таксама дэталёвай прапрацоўкі патрабуе пытанне аб незалежным экзамене за курс базавай школы.

 

Міністэрствам сумесна з кіраўнікамі ўстаноў адукацыі, педагогамі будуць прапрацаваны ўсе гэтыя пытанні і толькі пасля гэтага прыняты адпаведныя рашэнні.



Дата стварэння навіны 07.10.2017

Возврат к списку